Förändringar

När jag började skriva denna blogg tyckte jag att det var väldans roligt. Det skulle jag nog även kunna tycka nu. Men ni som känner mig vet att mitt liv har vart knas den senaste tiden. Och inspirationen till detta har varit riktigt långt borta. Men idag tog jag ett steg i rätt riktning och raderade bort gamla ovesentliga inlägg som bara fick mig att må dåligt. Man ska inte leva i det som har varit. Nu är det dags för nya tag. Idag är idag och igår var igår.............

"Gårdagen är historia
Morgondagen blir en överraskning
Dagen idag är en gåva"

Jag försöker så gott jag kan att leva efter det....och det går rätt så ok....vissa stunder vill jag bara glömma allt....vill ta bort alla mina tankar och minnen.....men ändå så vill jag det inte....jag vill minnas våra 4 år med glädje..trots att det slutade som det gjorde...och trots att jag har blivit väldigt sårad... Jag ångrar ändå inget. Jag msåte göra det bästa av situationen....och jag är rätt stålt över mig själv....Jag ligger inte hemma o gråter varje dag...jag gör det absolut bästa jag kan av allt!!!! Våren är härlig o hjälper mig massor....men som jag sagt tidigare...Vänner....vad vore jag utan er!??!?!?! o mamma o pappa.....underbara!

Nu harjag hittat en ny liten ögonsten som jag vill bli ägare till.....jag lovar att jag vore en himla massa lyckligare om hon blev min..........

image35

En enkel telefon med bara basic funktioner...precis vad jag vill ha!!!! o ROSA.....såååå söt e hon.....!!!!! o billig...så varför inte...o trots att jag absolut inte trodde det så får jag tillbaka på skatten...så vad väntar jag på?????:) vill ha vill ha!!!!!

idag väntar en dag med massor att fixa i grejja med, lägenheter, studieuppehåll, uppsägning eller uthyrning av rum......
Men ikväll blir det grillning med de söta flickorna mina....längtar!!!

puss o kram!!!

Ut i solen o njut ni som kan!!!!!!

Kommentarer
Postat av: pauline

heej lina
Vilken underbar blogg, har inte last den forens nu :)Jatte snygga klader du kopt, verkligen!! guuud vilka fina klader det verkar ha kommit in hemma, oj blir lite shopping nar ja kommer hem anda kanske hihi.. hoppas du mar bra iaf. nu ar det inte sa lang tid innan vi ar hemma igen, och da kan vi ses :0 ha det toppen massa kramar

2007-04-16 @ 11:21:12
Postat av: Lutta

Gumman min.. Jag finsn här för dig, det hoppas jag att du vet. o jag vet att du är stark, är stolt över dig som kämpar på o försöker se glädjeämnen i livet. Jag vet själv hur det är att må dåligt. Men det man måste göra då är att rycka upp sig, ta sig i kragen o göra sådant som får en att må bra. Jagt vet mycket väl att det tar emot, och ingenting känsn kul. Men efteråt så känns det så jäkla bra, o man kan tänka "fasen, jag klarar det här ändå, jag har ju mina vänner". Det har jag alltid tänkt när jag mått dåligt, o det gäller att aldrig glömma. Vi finsn här för dig, alltid. Det äör bara att ringa en signal, skicka ett mess, så kommer jag som ett spjut till Uppsala. Det som gäller är att inte gräva ner sig, o jag förstår mycket väl att du tänker nu att det är det enda du vill, o att du inet VILL göra massa saker. Men gör det ändå, du ångrar dig inte. Du kommer framåt och hittar nya vägar, det lovar jag dig!! Massor av kramar sänder jag till dig. Hoppas du vet att jag tänker på dig!!

All kärlek// Din Malutta

Postat av: Lina

Pauline: Tack! klart vi ska shoppa när du kommer hem=) om du har någon plats kvar i din garderob...hörde nåt om ett paket med 26 kilo kläder!!!!! Shit e det möjligt?????? Ser fram emot att du kommer hem snart!!! kramar i massor!

2007-04-18 @ 12:51:46
Postat av: Lina

Tack Malin dina ord värmer mycket! massa kramar!

2007-04-18 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback