Hjälp mig!!!!

Hjälp mig att välja vilken telefon jag ska satsa på.....beslutsångest som jag lider av är inge bra när de gäller sådana här saker...men då kan jag ju få hjälp av er=)

Här kommer de telefoner jag funderar på....säg vilken ni skulle satsat på!!!!


MotorolaV3 Razr Bubblegum
Pris: 1375 kr( inwarehouse)
radio/mp3: nej
Passningstid:290 tim
taltid: 7 tim
Internminne: 5mb


Nokia 7360 rosa
Pris: 1390 (inwarehouse)
Radio/mp3: ja/nej
Passningstid: 450
Taltid:4 tim
Internminne: 4mb


Samsung SGH X830
Pris:ca 2500 kr
Radio/mp3: nej/ja
Passningstid: 120 tim
Taltid: 3 tim
internminne:1024 mb




Nokia 7373 rosa
Pris: ca 2300 kr
Radio/mp3:ja/ja
Passningstid: 220 tim
Taltid:2.5 tim
Kompatibla minneskort: microSD


Sony Eriksson z310i
Pris: ca1200 kr
Radio/mp3:nej/nej
Passningstid: 300 tim
taltid: 7 tim
Minne: 14 mb

Ja det var några av dem jag har tittat på...vissa lockar såkalrt mer än vissa......det är tre det står mellan...men vill itne säga vilka! Nu måste ni hjälpa mig!!!!!!!
Vilken ska jag satsa på?????

Kommentarer
Postat av: Pauline

latt nokia 7373, sa himla snygg.. den har ju ja fast i guld, fast den dar ar mycket battre an min! Absolut den, super fin :) Sees snart, bara en vecka kvar nu nastan! Puss Pauline

2007-04-24 @ 14:57:39
Postat av: Anonym

Hej Lina! Stasa på en Nokia ;) Alltid pålitlig. Kram Heléne

2007-04-24 @ 16:29:32
Postat av: Pernilla

Inte den smalaste samsungen. Den har låg ringsignal. Jag tycker den sista, den var lätt snyggast =)
Kram

2007-04-24 @ 17:11:23
Postat av: Marion Eleonora

Motorolan och Samsungen är absolut finast, vilket enligt mig nästan är det viktigaste :) Det näst viktigaste är minnet och då är ju Samsungen överlägsen Motorolan. Med andra ord hejar jag på Samsung!

Postat av: mary

Motorola: Nej, alldeles för lite minne. En ytterligare nackdel är att du bara kan ha 15 sms i inkorgen.
Nokia 7360: Nej, alldeles för lite minne.
Samsung: Väldigt läcker! Men tänk på småsaker som att tangenterna är placerade i två rader istället för tre, som vanligt. Generöst med inbyggt minne, men dåligt batteri och ljudet i MP3:an är sådär.
Nokia 7373: Bra med minnesplats, dock måste du köpa till en USB-kabel och kanske också hörlurar. Vilket ger dig en extra kostnad på X antal hundra.
Sony Ericsson z310i: Dåligt minne, men snygg.

Ett alternativ kanske vore LG KG800 Chocolate Pink? Lite tajt sortiment att välja mellan när du bara vill ha rosa mobiler =) Men som din pålitliga sambo, din goda vän och din personliga prylbög råder jag dig att införskaffa en Nokia 7373.

2007-04-24 @ 19:45:06
URL: http://scarymary.blogg.se
Postat av: Malin

Nokia 7373 rosa. Lätt!!

Men älskade vän.. haha. Du vill ju inte köpa en ny mobil föär att den är bra, utan för att den är ROSA?? Det är knas :P.

Lek med mig i helgen! Det blir ju aldrig av :(.
Men nu tror jag iaf att jag skall vara hemma hela helgen. O du skall vara hemma, vilket borde betyda att vi SKA leka :).

Tänker på dig.. Kramar!

2007-05-16 @ 11:35:04
URL: http://www.lutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback