Morgontankar.....

Ibland är det lätt att låta tuffare än vad man egentligen är.......jag undrar om det är så fallet är med mig???...ibland är det det...men ibland känner jag mig faktist stark....för att i nästa stund falla tillbaka o tänka på allt fint vi hade...och sakna det massor....tårarna rinner och allt känns tungt....men sedan i nästa stund tänka att jag faktist borde kunna vara lyckligare med någon annan...att jag kan få det ännu bättre....det tror jag faktist...
Han är en underbart snäll och go människa....det kommer han alltid att vara...men kanske inte den bästa för mig????
--------------------------------------
Min fot e paj....på påskafton när vi var ut blev jag trampad av en stilettklack....min fot svullnade upp och blev blå/grön...det har nu gått en och en halv vecka....och jag kan fortfarande bara ha vissa utvalda skor och den gör fortfarande ont...såååå typiskt mig!

Vart är solen och våren????? KOm tillbaka behöver dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag ska jag göra en fuling och lämna tillbaka en klänning som jag har använt en kväll.....tihi....men jag har ju en del nu och den sitter faktist lappen kvar på och jag kommer nog inte att använda den så ofta.....så det e ju toppen...=)

Denna lämnas tillbaka idag..............

Nej nu måste jag sätta fart.....skolan kallar......=(

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

tackar, haha bra att man kommer till någon nytta!
Lycka till med syendet:)
och jag har gjort samma ask än gång, alltså använt ett plagg och sedan lämnat tibax det. Kände mig lite brotslig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback