Underbart!

Vilken underbar dag...vilket underbart väder!!! Man kan väl itne annat än att vara glad när solen är så snäll.....trots att tankarna inne i huvet är många så kan jag ändå le=)

Nu åker jag hem för några dagar......
När jag kommer tillbaka har jag nytt hår...ny frisyr iaf=) Nya skor som är undanlagda på jobbet...Har stillat mitt behov av längtan efter min kompisss....o så är jag laddad för att fira valborg så som jag aldrig firat valborg förut=)

Grattis Marion och Pernilla som fyller 24 idag!!!! Hoppas att ni får en bra dag!!!! Grattiskramar till er!!!!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack tack, Nu är jag äntligen lika gammal som du är =)

2007-04-26 @ 19:27:47
Postat av: Marion Eleonora

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback