Mysiga dagar

Ja de senaste dagarna har verkligen varit mysiga. jag bara går omkring här hemma o grejjar o fixar o gör inget....kramas..lagar mat..tvättar..o jag trivs hur bra som hellst.
Idag fick ajg veta att jag kommit in på kursenjag sökt så det känns kanon..ska bli späannde skoj att ha något vettigt att göra sen också.
Dessutom har jag fått mina skattepengar o de var varmtvälkomna...känns sååå skönt!

de senaste dagarna har vi vart en sväng på stan där jag så klart hittade en del fint att ta med mig hem...
vi har ätit en massa glass...badat...vart ute o ätit på mysrestaurang..o gått på nattpromenader...

Har tagit lite kort hur det ser ut i mitt o min gos hem för kan tänka mig att det finns endel nyfikna själar som vill se hurjag har det i mitt nya hem.....


Jag vet att de är väldigt mörka...men jag orkade itne ta om dem...den övre är iaf "sovrummet"


"Vardagsrumsfönstret"=)
Men eftersom det bara är en lite etta vi bor i så ryms båda dessa "rum" i samma rum....=)
image107




Ne jag msåte gå o laga lite mat nu....men jag lägger upp ett till inlägg ltie senare med saker som jag köpt på sistone......

Ha det så bra tills dess!!!!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Åh, vad mysigt ni ser ut att ha det! Inflyttningsfest snart hoppas jag :)

Postat av: mary

Vad fint han "slash" ni har det! I like it! Vilken kurs har du kommit in på?

2007-08-09 @ 19:07:12
URL: http://scarymary.blogg.se
Postat av: Helena

Åh va fint :) Så fräscht med turkost! Vart kommer kuddarna ifrån? :)

2007-09-03 @ 23:49:24
URL: http://www.faithhopecharity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback