ROSA!!!

Finns mer än bara en mobiltelefon som jag vill ha i rosa....såå gullig färg!!! Här är några saker som jag gärna skulle ha i mitt hem...



Mixer/blender från OBH Nordica

image128Denna söta kommer jag förmodligen köpa i veckan eller nästan, för den jag har nu har så gott som brunnit upp.. Den går bara att köra på lägsta nivån annars glöder det i den.,...jag antar att det är ett tecken på att man ska köpa en ny. Men sånt tycker jag är såååå tråkigt att köpa....men nu när jag hittat en rosa söt så känns det inte lika tungt=)

image129Hade jag inte redan ett bra strykjärn så skulle jag gärna se det här i mitt skåp....rosa från Philips...helt säker på att det skulle bli roligare att stryka då=) Eller vad tror ni?????

image130Denna kommer att stå på min önskelista till tomten i år. Rosti Margreth skål....
Jag har två vita i storelkarna 1, 5 liter och 2 liter, men denna rosa vill jag ha i den stora modellen, mina är ltie för små när man ska baka tex en pizzadeg=)

image131Även denna skulle jag bli glad om jag fick av tomten=)




I Thailand ska jag gå på jakt efter en rosa Ipodnano....de ska vara riktigt billiga där....

Tyvärr har min kamera nästan gett upp....eller nej den fungerar bra o tar än så länge bra bilder....men skyddet för linsen har försvunnit vilket jag antar innebär att när som helst kommer linsglaset att vara alldeles repigt=( jag som ska till Thailand snart vill ju ha en kamera som tar fina o bra kort med mig så att jag får många minnen med mig hem......
Finns en del söta rosa kameror också....men vet inget alls om kvaliteten på dem...men söta är de iaf=)

En dröm vore ju att ha en rosa systemdigitalkamera=)

På tal om annat....är det sant att hösten är här????? vart tog sommaren som aldrig kom vägen??? sååå glad att ajg iaf ska få lite sol i år....om några månader=) *drömmer*
Nu ska jag ut i hösten.....

Ha en bra dag!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: KAROLINE

Jag har aldrig gillat rosa :)

Postat av: Marion Eleonora

Jag har snackat med en kompis om min Nano och han säger att den är en kopia. En jäkligt bra kopia, men ändå en kopia... Hur som helst så är det ju billigt med 400 kr för 4 gb oavsett vilket märke det är.
Väldigt fina saker du hittat förresten och jag tror absolut att det blir roligare att stryka med ett rosa strykjärn :)

2007-08-28 @ 12:29:37
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com
Postat av: Lutten

Haha.. lina! är det någonsin någon som talat om för dig att det finns terapi för sådant här?? rosaavvänjningskuren heter det.. Du är knasig!! Haha..

2007-08-29 @ 15:15:39
URL: http://www.lutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback