Skor, skor, skor!!!!!

image138


Man kan aldrig få för många av dem!!!!!! Och dessa gick bara inte att motstå...priset var helt galet!!! 198 kronor för alla tre!!!!!!!!!!!!
sandalerna till höger är dessutom i skinn så det e ju bra för fötter som mina som e lite känsliga...dessa kommer att bli kanon mjuka och sköna...kommer att vara perfekta i Thailand.
Men jo jag vet....kan väl till en viss del hålla med om att jag har ganska så många skor....o det knasiga är att så gott som alla är sommarskor....jag ÄLSKAR sommarskor! däremot tycker jag att höst - och vinterskor inte alls är lika roligt.....och därmed så äger jag inte alls många såna.. Det e ju lite synd med tanke på att hösten verkar vara här o därmed kommer vintern med stormsteg......kan man gå med sandaler då kanske!?;)

Idag är det fredag=)
Ha en bra dag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Ja, du kan ju i och med att du kommer vara i goa Thailand :) när vi fryser fossingarna av oss här hemma =/

Postat av: Lisa

Härligt med nya skor och skopunkten är så bra då man alltid får 3 för 2 :)

2007-08-31 @ 15:09:54
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja, men dom har ju ett parboots på din sko som är nästan likadana så med lite tur tror dom på ditt jobb att du köpt dom där :P hehe

2007-09-04 @ 09:33:35
URL: http://lisawalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback