Istället för att plugga

Jahaja vad ska man säga...motivationen inföll sig visst aldrig...jag har pluggat endel men på tok för lite mot vad jag BORDE har gjort.
Istället tog jag en sväng till H&M och inte gick jag tomhänt ut därifrån heller. Nej utan jag gick  ut med en kasse och ett stort leende på läpparna....jag är nu en klänning rikare=) Bild kommer senare! Här är min nya söta klänning
...


193377-15
Besöket till H&M gjordes mest bara för att jag skulle få lite motivation och energi till att plugga när jag kom hem igen. men när jag var där ringde pappa och frågade om jag ville följa med dem till Ikea...och gissa vad jag svarade!!?!??! Kart jag ville. Blev jätteglad! så det blev en mysig eftermiddag med mor o far på Ikea istället för att sitta ensam hemma och plugga. Vad hade ni valt????

men nu finns ingen återvändo...jag måste...men ska kolla lite melodifestival också....så det blir nog en bra kväll trots allt....känner ingen stressa alls....vilket jag kanske borde göra!?!?=)

Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll!!!

Uppdatering: melodifestivalen ett slut för ett bra tag sen o det tittade jag inte ens på o intehar det blitt nåt pluggande heller...blä va dålig jag är...nu börjar stressen smyga sig på lite...blläääää

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla tokunge...du är duktig på att unna dig saker iaf =) men ja får väl förhöra dig så blir d nog bra i slutändan ändå. Pöss

2007-02-25 @ 12:07:32
Postat av: Lina

ja jag är värd det mesta..haha! men jag känner att jag VERKLIGEN var värd det för jag kunde ju ändå en del när du förhörde mig...eller? puss!

2007-02-25 @ 22:34:58
Postat av: Marion Eleonora

Åh, den var verkligen söt!

Postat av: Anonym

Marion: Tack....mmm man känner sig rätt söt i den också=)Kram!

2007-02-26 @ 20:57:22
Postat av: Lina

Kom på en sak till marion....den finnsi orange också...skulle ju passa dig kanon!

2007-02-26 @ 21:06:03
Postat av: Marion Eleonora

Åh, orange! Ska kolla på H&M här i stan om de har den.

2007-02-26 @ 21:16:29
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com
Postat av: Lina

Den finns iaf en hel del kvar här i stan! hoppas du hittar den! orange e fint...o du passar ju kanon i det! kram!

2007-02-26 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback