Skofeber

Jaha så var det måndag ännu en gång och även denna helg har gått på tok för fort. Men också denna har vart myspysig!
Tillbaka i civilisationen o pluggstaden igen....o därmed också tillbaka till affärerna o stan..=) o ja självklart så har jag o Kajsa tagit en sväng på stan...i like! men börjar nästan blir rädd att de i affärerna känner igen oss...haha! Hm lär ju göra det eftersom jag e in typ varje dag o letar efter en klänning...ja det e nämligen så att jag gått o blivit kär....ja så nu tänker ju ni alla som känner mig att jag blir det i alla klänningar jag köper...men nej så är det inte...den här är speciell.:) ja mer speciell än alla andra!...sååå söt! rutig förklädesklänning med ballongkjol...jag bra måste ha den!!!

Vi var in en sväng på Skopunkten också....o jag är rädd för att det kommer att bli "ta tre betala för två" där sen...många söta ballerina skor har de. o jag älskar ju att gå omkring i sånna på sommaren.

Här är några av dem jag skulle kunna bli lycklig ägare till...... speciellt de till höger vill jag gärna ha!

På vägen hem kom jag på att mina söta vänner Maria, Carro o Erika skulle träffas på 018 (men jag tackade nej eftersom jag skulle plugga hela eftermiddagen) men när jag gick förbi så tänkte jag att jag skiter i det o går o har trevligt med dem istället....o jag e glad att jag tog mitt förnuft till fånga. för det var trevligt o jag hade förmodligen inte pluggat iallafall med tanke på att jag inte gör det nu så=)

Men eftersom jag har prov imorn så borde jag nog kolla igenom det lite iallafall.....

Trevlig kväll på er!!

kram!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Hihi...vad roligt att du nämner skorna till höger. De har jag funderat på att köpa, men tänkte vänta och se om de får in lite fler pjucks.

Postat av: Mamma

Jättefin blogg men jag börjar bli orolig. Det kanske är dax att tänka på något annat än klänningar och skor. Tur att jag inte ringde och störde i pluggandet... Håller tummarna för att provet går bra i morgon.
Kramar

2007-02-26 @ 21:09:21
Postat av: Lina

Lilla mamma....va glad jag blir att du skriver här....men kanske dumt också...nu kan jag ju inte skriva om allt jag köper..haha! ja jag vet att jag borde tänka mindre på kläder o skor...men måste tänka på o gära nåt kul när det e så tråkigt i skolan ju...o vädret..o att itn ebo med mattias...=) ja med tanke på vad jag gjort ikväll så hade du mer än gärna kunnat ringa..men vi hörs imorn! kramar!

2007-02-26 @ 22:01:52
Postat av: Lina

Lilla mamma....va glad jag blir att du skriver här....men kanske dumt också...nu kan jag ju inte skriva om allt jag köper..haha! ja jag vet att jag borde tänka mindre på kläder o skor...men måste tänka på o gära nåt kul när det e så tråkigt i skolan ju...o vädret..o att itn ebo med mattias...=) ja med tanke på vad jag gjort ikväll så hade du mer än gärna kunnat ringa..men vi hörs imorn! kramar!

2007-02-26 @ 22:20:59
Postat av: mary

HAHA, du är ju heltokig sambo! Men vad rolig att Birgitta skriver, coolt. Godnatt på dig, syns imorgon. Jag har ställt klockan på 8! Pöss

2007-02-27 @ 00:03:17
URL: http://scarymary.blogg.se
Postat av: Mamma

Ja visst var det dumt av dig en riktig miss. Jag kommer att gå in varje dag och kolla. Du överdriver lite väl mycket allt kan inte vara så tråkigt, jag tror inte att det är värre för dig än för någon annan. Bra att jag fick reda på vem Mary är, jag måste bara ha koll på allt.
puuuuuus

2007-02-27 @ 17:33:29
Postat av: Lina

mamma: mmm jag vet...totalkoll är det som gäller=) jo jag överdriver nog lite ibland...men jag jämför mig inte med andra...ajg känner ju vad jag känner ....men visst det kunde vara värre...o ja jag har det rätt bra...hihi...för imorn är det helg=) jippiiieee! Pusspuss!!!

2007-02-28 @ 17:55:25
Postat av: Camilla

Har också drabbats av skofeber och googlade mig hit...

Även om jag har några i liknande modeller som de du har på bilderna så är det mest högklackat som gäller...

Själv har jag fastnat för http://www.skofeber.se/ som ju även har ett passande namn! Tur att man har en förstående man som gillar att se mig i sexiga skor...

Nu ska jag läsa lite nyare inlägg i din blogg...!

2010-09-16 @ 21:50:37
URL: http://www.skofeber.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback