smått o gått

Idag hann jag o Kajsa med en inte planerad sväg på stan...och det är farligt farligt....men kul kul!!!!
har hittat en del som förhoppningsvis blir mitt när pengarna kommer....oohhhh alla dessa underbara klänningar som förföljer mig överallt....jag vill ha alla!!!!!!!!!!!!

På tal om klänningar så skulle det ju kännas ännu bättre om vädret tillät att man kunde gå med dessa underbara plagg utomhus...utan att frysa röven av sig. JAG VILL HA VÅR NU!!!

Längtar till nästa helg då ska jag o min M till sthlm o gå på teater o bo på hotell...fick det av han i present....ska bli så myspys! kul att få klä upp sig lite o få känna sig lite fin....sånt gillar jag!

Här är bilder på lite andra saker jag fick i present
:

Till vänster en underbar kandelaber som jag fick av mamma och pappa
och finfina kuddar som passar mitt nya tyg

Den omtalade förkädesklänning fick jag i present av mig själv...haha...
sååå söt!
.
Hoppas att ni får en mysig kväll!!

kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback