Söta!

Barn är så mysiga. Jag trivs så att jobba med barn! Längtar så tills jag har pluggat klart o får börja jobba på riktigt. Så söta o goa!

Känner ett starkt sug efter att shoppa nåt fint....haha...ovanligt tänker ni säkert nu...o nej inte speciellt ovanligt....men ibland känns det extra starkt.....som nu:) blev så sugen när jag fick mess av Kajsa idag som shoppat en del idag...vill oxå!
Om en vecka blir det fest hemma hos oss o då vill jag ha nån ny snygg outfit....så vi får se vad det blir=)Den här skulle sitta finfint!!!!! Så himla söt!

193377-14


ikväll är det oxå mys i soffan som gäller!

Pöss o kram!

Kommentarer
Postat av: mary

Det är din standardreplik: "Jag vill shoppa nåt fint". Och det behöver du, för du har ju inga andra fina klänningar :P

Postat av: Lina

Man kan aldrig få för många...hihi! se tom du har ju fallit dit o köpt dig en klänning=) trivdes du i den igår? kram

2007-02-24 @ 11:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback