Min lediga dag.....

Ja men jag börjar väl även detta inlägg som jag gjort med de senaste....jag vet att jag e dålig på att uppdatera men nu är det dags igen=)

Lina är ju en riktig sommarmänniska som njuter av varenda liten solstråle som når hennes kropp....men dennna såkallade sommar är väl inte som den borde vara än....men ännu har det faktist itne stört mig eftersom mjag för det mesta jobbar o då får det göra vara lite trist väder=) roligare att titta ut genom fönstret o se regn än o se en strålande sol....de få dagar det har varit fint o lättstrandklädda männsikor kommer in i affären blir vi bara avundsjuka på att vi inte får vara ute...
För det mesta jobbar jag  heldagar också...men igår skulle jag sluta 14 så då tänkte jag att jaghinenr med att njuta lite...ack så fel jag hade....redan strax efter 10 nmär jag kom till jobbet började jag att måMYSKO....det flimmrade för ögonen, blixtrade ocj hag såg typ inget....läskigt...satt mig ner o tänkte att det skulle bli bra...men blev bara värre...har haft så förr nån gång men itne tänkt mer på det då...men nu tänkte jag att jagringer min husläkare iaf o ser vad han säger.....o han hade ingen tid direkt igår så han sa att jag skulle åka upp till akuten så fort som möjligt... jajhaha...då var jag där igen täntke jag. för inte var det länge sen jag o maria satt där på akuten i uppsala i timmar. nu var jag ensam ända till mammma kom de sista två timmarna....så min lediga eftermiddag och kväll tillbringades på akuten...o inte var edt så trevligt...flera blodprover togs...skivröntgen av hjärnan, åka rullstol, och ryggmärgsprov togs...inge skoj alls var det....men jag är glad att de gjorde det så man vet att det inte är nåt farligt iaf....så jaha då har jag fått en diganos på det hela...jag lider av migrän. så kan det gå!
idag mår jag bättre....men inte kanon....men det går itne att jämföra med igår för det var som maria skulle ha sagt...MISÄR!

Annars de senaste två veckorna har jag umgåtts med min Gos....han har vart här i vekorna och vi har var tpå hans land o hemma hos han på helgerna...myspys!!! Så glad att jag har han!

vi har shoppat lite också....det var på tiden=) kanske lägger in lite bilderpåd et sen...några nya klänningar behövdes=)

idag ska jag försöka göra ltie nytta....men mest bara ta det lugnt...kan vara det jag behöver...har vartlite för lite sömn o mycket runtflängande för mig på sista tiden....man sak visst ta det llignt ibland sägs det=)

ha det bra kära vänner!!!! ta hand om er!!

kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

När vi var små har jag för mig att du hade nåt som liknande migrän. Tror du sa att det hette aurora....Är jag ute o cyklar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback