Piggare

Idag känner jag mig lite piggare...det har vartnågra hemska dagar med en helt obeskrivlig huvudvärk...så nu ser jag verkligen fram e mot att bli pigg o helt frisk igen. Man blir ju knasig av att bara kunna ligga helt stilla i sängen....

Kolla runt på lite olika sidor o tittat in höstens kläder...deprimenade att göra det redan nu eftersom jag knappt använt mina sommarkläder än....men iaf så hittade jag endel fint som ajg gärna skulle ha i min garderbo itill hösten. Men en sak som är säkert...jag kommer att fortsätta med klänning o leggings förmodligen hela vintern...i looove!!!



Mycket fina saker! något som jag faktist behöver ochmsåte köpa till hösten det är en jacka. Bild nummer 3 tycker jag är en fin jacka....men vet inte om den skulla passa mig!?!?!? annars kanske det blir en parkas!?!?
Grått och svart är fint!=)

Saknar min Gos!

Ihelgen är min E hemma....ska bli så skoj o träffa henne...synd bara att jag inte e helt pigg....

Nu måste jag vila igen....

Hoppas att ni får en trevlig lördag!!!

kramar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga kläder =P

Postat av: Marion Eleonora

Den där svarta jackan har jag också kikat lite extra på. Kragen är underbar...

2007-08-09 @ 08:25:08
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback