Sommarlov!!!

Kan inte fatta.....nu har jag sommarlov...och inget vanligt sommarlov...utan jag ska itne vara i skolan förrän i januari och det känns helt underbart!!!!

Helgen i Oslo blev kanonskoj! Så glad att jag har dig E!

Har bott hos K nu i några nätter o det e myspys o vara hemma hos dem. Men nu har jag flyttat hem till mamsen o papsen på riktigt....och det känns rätt skönt att ha alla sina saker o så samlade på ett ställe...

Ikväll har jag vart ute o ätit med ett gäng goa tjejer som jag kommer att saknar mycket närj ag inte ska vara i Uppsala på länge. Men jag hoppas att de finna kvar till våren också. Kajsa det kommer att bli ritkigt tomt utan dig!!!!!!!!!!!


Partykompisssar i Oslo:) ( om Elinor ser detta blir hon förmodligen arg...men det får jag ta) :)



I helgen blir det ut o fara igen.....ser jag fram emot:)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Jag kan ju bara meddela att fotot på den kackerlacks-sprayande mannen i Thailand som jag lovade dig att ha uppe i stællet før bilden på dig i blå kavaj numera inte ær framme! mohahahaha!!!! Puss&kram

2007-07-29 @ 20:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback