Helgresumé

Go kväll!!

Blir bara lite kort nu. Det har vart en helg fylld med aktiviteter...inte en stund över för att sitta framför datorn...vilket jag inte har saknat ett dugg=)
Fredagen var kanonmysig med min M i huvudstaden. Först gick vi och tittade och shoppade lite på stan sen på kvällen var det teater som gällde. Kvarteret Skatan på Rival...den var verkligen jätteskoj....och natten tillbringades på det kanonfina hotellet Rival. Kände mig riktigt lyxig på det fina rummet!

På lördagen var det bara att skynda sig hem för att fixa för fest här hemma. Jag och Elin hade 48 års fest. Det blev fullt hus med ca 30 personer! Men en riktigt lyckad kväll...Kul att träffa alla gamla godingar...synd bara attt man inte hinner sitta ner mer o prata.. Tack för att ni kom och tack för alla fina presenter! Ni är så goa! Fick många jättebra o fina presenter! kommer kort på det senare....
Lina är ff kvar..mysigt att ha henne här!

O nu är det söndagkväll och jag saknar redan dig M....felfelfel att vi är så långt ifrån varandra så mycket!

Sov gott o hoppas att ni får en bra vecka!!!

kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Tack för i lördags! Det var bajskul! :)

Postat av: Lina

Tack själv! hOppas att vi ses snart igen! kram!

2007-03-19 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback