Tack!

Tack alla underbara runt omkring mig så får mitt liv att vara bra trots allt!
Jag vet inte vad jag hade tagit mig till utan er alla....alla era smarta o fina ord! Tack!
Vänner är det finaste som finns....jag är så lyckligtlottad som har er fina!
O familjen....mamma o pappa....ni är väl för underbara! Tack för att ni finns o ställer upp o gör allt för mig!

När jag fyllde fick jag presentkort på Gina och HM av söta västeråsvännerna....o ni behöver inte vara oroliga att jag inte kommer att använda dem o att de kommer att gå ut eller nåt sånt....självklart har jag redan förbrukat dem. Det var en toppenpresent. Tack!

Tack för dessa:


Denna underbart söta chockrosa klänningen blev min från HM.....

På Gina blev det:




Och mamma min var så gullig en dag ( är hon ofta) men en dag var hon extra go....då ringde hon mig i skolan o sa att jag skulle få gå ner på stan och köpa mig nåt fint som de skulle betala åt mig....gissa om jag blev glad...jaaaaa=) Så det blev ännu en klänning från Gina...ballongkjol, skärp i midjan och korallröd....jättefin! (kommer bild senare) Tack!

Så nu är jag redo för en vår full med fest i fina klänningar! Ser jag faktiskt fram emot!

Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Jag vill se din klänning som du har sytt. Lägg ut bild! :)

Postat av: Emilee

Den rosa har jag också, superfin :)

2007-04-15 @ 14:42:52
URL: http://emilee.blogg.se
Postat av: Lina

Marion: håll ut bild kommer på både min kajsas klänning!

2007-04-18 @ 12:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback