Vårkänslor?

Ja de senaste veckorna har solen lyst och värmt upp vårt land lite....härligt när han tittar fram o lyser på våra bleka ansikten....dock så ska jag berätta att jag inte ritkigt känner den där lyckan över detta än....vårkänslorna sitter ritkigt långt inne. jag har många känslor i min kropp men tyvärr är de inte så positiva....
Jag antar att det är dags att berätta för er vänner som inte redan vet att mitt liv har vänts upp och ner...efter 4 härliga år är jag nu ensam igen....Jag är singel...Mattias vill inte mer...Livet är med andra ord inte så ljust just nu....
Men jag lovar..jag ska itne lägga mig ner o dö för det...jag vet att det finns underbar människor i mitt liv ändå som finns där för mig...o jag är otroligt glad att jag har er alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack alla ni som bryr er!!!! Utan er skulle detta vara omöjligt!!!

de senaste veckorna har jag itne ens funderat på kläder...har inte haft nån lust med något o det har bara känst onödigt att handla fina kläder.....kanske bra på ett sätt....men jag blir rädd...eftersom det är min passion!!!

Tack vare solen och underbara människor så har det ändå smygit sig på lite...hihi...jag tror att det är dags att införskaffa sig några snygga vårskor....och efter att ha jobbat  lördags så har jag funnit dem....:)

Här är de:image23

och de andra är:
image24
Riktiga Linaskor som jag kommer att trivas kanon i!!!

Tyvärr har jag inga pengar kvar...men nästa vecka när de ramlar in lite igen är det nog dags för nån ny fin klänning också.....Här några av dem somjag gärna skulle vilja ha:


Från Top shop..


Vit klänning med fickor från Ellos


Randig från Top Shop...


Rutig från Ellos.....99 kronor så JA den kommer att bli min=)



Supersöt klänning från Ellos...

Ser fram emot att åka till Sthlm med Kajsa nästa vecka....då har nya Top Shop öppnat också.....hoppas att det är himmelriket=)

Ta hand om varandra o var rädda om det ni har...en dag står du kanske där utan det och då är det försent att uppskatta det man hade......

Många varma kramar till alla betydelsefulla!!!!!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Här har snön öst ner hela natten och morgononen..

Postat av: Lina

jaha...tråkigt...här är det vårväder som gäller=)

2007-03-19 @ 13:29:38
Postat av: mary

Ja, det är klart vi finns kvar! Kärlek

2007-03-19 @ 21:15:27
URL: http://scarymary.blogg.se
Postat av: Marion Eleonora

Kramar

2007-03-20 @ 17:15:29
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com
Postat av: Tessan

Hej gumman, massor med kramar till dig, tänker på dig!!!!

2007-03-20 @ 19:13:48
URL: http://tessanlethigre.blogg.se/
Postat av: Erika

En blogg-kram till dig från mig! Vi får se till att fika nåt snart! =) Kramar!

2007-03-21 @ 19:41:26
URL: http://erikao.blogg.se
Postat av: Pernilla

Självklart är det du!! Jag kan inte göra så mycket härifrån förutom att skicka en värmande kram.

2007-03-21 @ 22:37:56
Postat av: Lina

Ni är så gulliga allihopa! Glad för det! tack! kramar tillbaka!

2007-03-22 @ 08:18:17
Postat av: peppe 4 år

jag hittade din blogg. av mig får du ingen kram för jag fick inte sova i din säng fast den är stor och fast maria skulle slå mig med ett basebollträ. hej då för nu ska jag gå till ett torg och leka med min spiral som har alla färger som finns i hela världen. //peppe

2007-03-22 @ 23:11:00
Postat av: Lutten

GUMMAN!! Vad är det som hänt.. Fy.. Jag trodde verkligen det skulle vara ni för alltid. Men vet du, du kommer att finna lyckan igen, och då är det rätt. Det finns ingen som du, du är speciell min ängel. Du är slående vacker, intelligent och har ett hjärta som inte går att jämföra med någon annans. Tjejer som dig växer sannerligen inte på träd gumman. Ohh.. jag vill bara krama dig, finnas där för dig. Få dig att skratta, och få dig att känna hur mycket jag tycker om dig. Tänker på dig Lina-min!! Massa kramar

2007-03-23 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback