Exkursion

Har vart på exkursion med klassen sedan i onsdags. Men nu är jag äntligen hemma och så glad att det är över=) Inte så att det var pest o pina...ne riktigt mysigt där på landet....men hmm....det är ju ändå inte riktigt min grej. Kändes så skönt igår att ta ett varmt bad...smörja in mig med godluktande lotion, sätta på parfym och hoppa i en klänning...då kände jag mig som mig själv igen=)

idag blir det en sväng på stan med sambon....sedan lite plugg innan det blir mys framför tv:n och melodifestivalen ikväll....

Lite bilder från exkursionen:





image65


Åhh vad jag älskar havet! det är så mäktigt och så vackert! någon gång i mit tliv vill jag bo vid havet.....så fridfullt!!!!!

Trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback