Lite bilder!

Skrev ju för någon dag sedan om "godluktande produkter" från Hm...de luktar verkligen gott...så somriga o härliga!
Här är de:



Leopardmönstrade till väster är en peeling "tropical sqeeze"
Grön, rosa o turkosa - en lotion
de två längst till höger duschkrämer som luktar jordgubb och melon...mmm...sååå gott!!!!!
framför dem ett kit för sommarfina fötter.....(kan behövas ja) :)
o till dem roliga färger att ha på tossingarna.....
o roliga färger att ha på ögonen......


har hittat lite mer som jag skulle kunna tänka mig att ha i min garderob....

 De två första från Indiska, skon från skopunkten....
fast egetligen så är jag ingen "klacktjej" jag går mest i ballerina o platta skor...men ibland så vill man ju vara lite finare=)

Har även en del nya saker som inte visats.....

Från MQ fram o bak=)


Tunika från HM
Leggings från Gina
Guldskor DinSko (systers)


Idag bär det av tillbaka till Uppsala för nästsista gången iår....känns himla konstigt.....men så är det....

Ha nu en mysig sändag...det ska iaf jag ha!!!

kramar till alla som förtjänar!!!!!


Kommentarer
Postat av: elin

haha, ja vet inte riktit. Har lärt mig själv antar jag. Det har varit en hobby ända sedan lågstadiet:)
Tunikan är att DÖ för! såå vacker. Var det länge sedan du köpte den ellr finns den kvar i butikerna är måntro?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback