Ont....

smärta i både hjärta och själ är ingen känsla jag önskar någon annan.....det gör så ont vissa stunder...och man orkar inte känna mer...MEN jag är en stark tjej...för det mesta och jag känner att detta kommer att göra mig till en ännu starkare tjej...=)haha!
Jag saknar mycket vissa studnder det kan jag inte ljuga om...att ha en människa vid sin sida som finns där i vått och torrt...som tröstar som stöttar som skrattar som pratar som kramar osv...det saknar jag mycket...
Men jag klarar mig bra....trots stunder av stor saknad och tårar så gräver jag inte ner mig...jag kommer att finna lyckan igen...och denna gången kommer den nog att vara djupare...det ska då inte finnas några fel...Inget ska göra ont eller kännas fel!

Men sen finns det alltid av nån konstig anledning nåt annat som gör ont hos mig....nu i flera veckors tid har det vart min rackarns fot som krånglat....men så nu börjar den bli bra o då e det klart att nästa grej sätter igång....magen....ont ont ont....Har aldrig haft problem med den tidigare....men nu säger han ifrån....vet inte vad det kan vara...men antar att det var lite mycket på sistone...stress...många tankar...mycket att fixa...stress...nervös...osv...o en del fest=) anatar att det satt sina spår....så ska försöka var alite snäll mot stackarn...men de e svårt för det är ff en massa som jag måste fixa....
Men jag är så glad att jag har världens bästa mamma o pappa som ställer upp i vått och torrt...utan dem vet jag inte hur allt detta hade gått!!!!!

och utan tankar om en rolig framtid så vet jag inte hur jag skulle ha orkat mig igenom de är första månaderna....nu är det tankarna på hur roligt VI ska ha det tillsammans som får mig att se framåt. Allt skulle ha gjort så mycket ondare utan mina planer tillsammans med dig! Jag önskar att den framtiden var här redan nu....men den kommer och jag längtar massor!!!! Du och jag mot världen min E!!!! =)

Igår var en dålig dag så jag o Kajsa förtjänade som vanligt något nytt och fint och ett av dessa nya bärs idag......






Ett "boxarlinne" med rosett från Monki.
(kunde inte välja vilken av de fula bilderna jag skulle ta så tog båda...haha) men älskar linnet=)

Nej föna håret nu sen panik iväg till skolan....:( Men fredag idag=)

Massa kramar till alla som behöver!!! (jag hahahaha)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Vilket fint linne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback