Sommarlov

Sitter egentligen med ett av de arbeten som ska vara inne på torsdag...Men ibland behöver man ju en liten paus=)
Eftersom jag under en längre tid har känt mig totalt omotiverad o oengagerad när det gäller skolan så har jag så gått som tagit sommarlov redan nu....så att jag har tre arbten som ska göras nu känns lite overkligt. Men det är inga stora grejjer så det ska nog gå bra. om jag bara försöker att koncentrerar mig ett tag så......det går väl så där!=)

Jag är ju en riktig dagdrömmare...mina tankar bara skenar iväg hela tiden.....jag är liksom inte här=)

Jag behöver sommarlov nu....längtar galet mycket!!!!

nehe det var väl den pausen jag hhinner med....


Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att det finns något possitivt i allt, nu hinner du ju inte att handla.
oooxxx
???

2007-05-22 @ 18:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback