Verkligheten...

Det känns som att allt börjar lugna ner sig lite och falla på plats. Jag flyr inte längre från verkligheten.....nu trivs jag med verkligheten och tycker om att det är saker på gång.....

Jag har två dagar kvar i skolan...och det känns alldeles alldeles underbart! Trodde aldrig att jag skulle klara mig igenom denna termin...men nu står jag här med bara några få saker kvar...inga rester, inga kuggade saker ...bara en redovisning kvar....och det känns overkligt..jag är så stolt=) Jag tror att jag redan nu kan säga de underbara orden:JAG KLARADE DET!!!!!!!

Imorgon bär det av till min Elinor i grannlandet...det ska bli himla skoj o se hur hon har det där borta och bara få en helg tillsammans med henne. Längtar så efter dig gumman min!! Håller på o packar ltie nu...men alltid samma beslutsångest över vad jag ska packa med mig......kan ju inte bara packa med så många outfits som behvös utan behöver ju några extra utifall jag inte känner för att ha på mig den som är planerad att ha=) svåra saker det där!=)

Syster tar studenten på fredag...kan itne förstå..tyckte att jag nyss stod där glad o nöjd med min hatt...men uppenbarligen så är det 5 år sen...shit va tiden går...lilla lilla syster e tydligen så stor:)

Nu har jag dessutom bara ett hem...för första gången på typ 3-4 år...men de dagar som är kvar i skolan så får jag bo hos gulliga kajsa o hennes joel...tack snälla ni!!!!!! Men min framtida verklighet är hemma hos mamsen o papsen.....iaf för ett tag:)

Fler saker på gång som jag ser fram emot......:)


Här är några nya glittriga saker som trivs i min garderob och nån av dem får nog följa med i väskan till oslo också....

Nr 1: grått linnemed glitter i från HM...love it!
Nr 2: Vitt linne med glitter i från Gina
Nr 3: Beigeguld linne HM
Nr 4:Min nya lilla älskling, kuvertväska från Bianco

tråkigt att se bilder när de hänger upp på en galge bara jag vet....kanske kommer bättre senare.....


Ta hand om er...det ska jag göra iaf=)

kram!


Kommentarer
Postat av: pauline

Fina klänningar, den från hm från kylies är ju så fin... ha det så skoj i norge! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback