3 dagar kvar!!!

image283

Ja på fredag bär det av.
jag vet det, men kan ändå inte riktigt fatta.
Men jag förstår att det ska bli helt underbart.
Dock ser inte vädret ut att va på topp där nere.
Men allt kan ju ändras.
Jag längtar efter sol och värme, havet och stranden.

Imorgon åker jag och älsklingen hem till mamma
stackarn som e helt själv
pappa och syster är ju i USA
sen skjutsar gos oss till Arlanda på fredagmorgon
då kommer det verkligen bli kramkalas
o lite sorgligt kommer det allt att bli
borta från min andra halva i nsätan 6 veckor
snyft!
Men jag kommer ju ändå att ha det udnerbart
och det kommer va galet härligt att se varandra sen igen.
och då har vi en massa spännande att se fram emot..

Hoppas att ni har en bra dag!!
puss o kram!



Kommentarer
Postat av: mary

Vad gör Peter och Malin i USA? Hur länge ska de vara där? Vad roligt! Nu är du snart på väg... Hoppas du får det bra! Kram!

Postat av: Lina

de reser runt och sa...har semester:) hoppas du har det bra gumman! vi har det toppen!

2007-11-16 @ 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback