Underbara grannar!



Underbara grannar! Vilka är min "svägerska" med famij=)
För det första är jag så glad att de bor här och att jag haft dem att umgås med i höst. Gosat med de goa barnen och fikat med mamma M.
Igår knackade det igenkännande på dörren och det var M som stod utanför med en liten ask. I den låg en fuktighetscreme med spf 15 från Artistry från Amway. den tyckte hon att jag skulle ha med mig till Thailand....som tack för att jag sett efter barnen. Och visst passar det helt kanon! har vart sugen på den ett tag men tyckt att den varit för dyr för att köpa......men go som hon är så fick jag den=) och gladast av alla blev jag för det=)

tvålen och handcremen till vänster är även de från Amway och presenter från grannarna. Luktar ljuvligt av apelsin.

Härligt med bra grannar!!!=)
Är dina grannar lika bra????

Kommentarer
Postat av: Marcia

Svar: Åh, jag tycker också om ett glas mjölk till kakor! :) tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback