Bäbis och kameror

Onsdagen o torsdagen blev toppendagar båda två!
I onsdags var ju tanken att jag skulle få en hel del gjort på min hemtenta....men gissa hur det gick med det!?!?! Det blev mycke roligare än så=) Först var jag barnvakt till lilla Adam...o vi hade det mysigt o jag fick min bäbisdos igen=)


B kom hem tidigt o vi åkte ut på kamerajakt till mig. Min gamla är ju paj. Eller än så länge går den hur bra som helst att ta kort med...men linsskyddet är spårlöst försvunnet så det är bara en tidsfråga till jag antingen får en stor repa på linsen eller att det fastnar nå skit så objektivet itne går att få in...eller nåt sånt=) iaf så vill jag ha en ny med mig till thailand så jag får många härliga kort att titta på när jag väl är hemma igen.
Men det där med kamerajakt är inte det lättaste....HUR ska man kunna bestämma vilken som passar mig bäst.....iaf så slutade sökande med att vi kom hem med två kameror. En Nikon och en Kodak.
Kvällen tillbringades med att ta en massa testkort med de båda kamerorna....och efter många om och men beslöt jag mig för Nikon.... Det var det på min förra och den tycker jag har tagit jättebra kort....o den här verkade hur bra som helst...o dessutom var den några hundringar billigare=) Jag älskar redan min nya lilla Coolpix!

Min gamla

och min nya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback