coconut

Älskar den lukten! Så somrig o härlig!
Så vilken doft passar inte bättre än denna att använda i Thailand!?

Detta är några produkter som jag kommer att ta med mig på resan

image240

Inte alla iof...bara body scrub, Body shower och body butter....härliga produkter!!!!!! anpassade för torr hud...det har jag iof inte...men jag tror de passar perfekt för solbränd hud....

För håret hade jag tänkt att köpa schwarzkopfs serie för hår som utsätts för mycket sol...sommarhår....men jag har lagt ner det och instället kör jag på budgetvarianten..typ=)

image241

Doftar underbart även dessa också....samma produkter had ejag förra resan också....så när jag luktar på dem återkallar de gamla minnen.....

ååååhhhh shit va gott jag kommer att lukta i landet där långt långt borta=)


Kommentarer
Postat av: Stereostyle & AVENY.se

Åå härligt med utlandsresa :)
Hoppas du får en trevlig resa!
-

Postat av: mary

Doftar du så doftar jag. Finns det även bodylotion i cocos eller är det bara body butter?

2007-10-17 @ 01:25:03
URL: http://scarymary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback