Kanelbullensdag!!!

Japp bullbakning var det som stod som eftermiddagens projekt....o riktigt mumsiga blev de.... bjöd hela familjen A på dem o de var uppskattade=) Fick proffshjälp med bakningen av 3 åriga M också...hihi...såå söt!

Förutom bullbakning och bullätning har jag vart en sväng på stan....hittat enligt mig underbara sjalar som jag blev heeeelt kär i.... älskar att ha sjalar runt min hals den här årstiden...
annars fick jag med mig lite saker som ska tas med till Thailand....hårband, hårdnålar, hårsnoddar......o ett linne från veromodas rea....ett grönt...vill ha mycke färg på kläderna när jag är där o kommer att vara brun o fräsch (förhoppningsvis iaf=)) Kommer bilder på det nya imorn!

today såg jag ut så här



Kram o go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback