Kap från Kappahl

Jag har gjort det igen.....shoppat på Kappahl....o denna gången blev det riktiga kap som jag e så glad över.
Dessa ska få följa med mig i ryggsäcken till paradiset.

image243


Denna har från början kostat 249 kr
Nedsatt till 149 kr
och sen halva på det..så ajg betalade74.50 kr
O i thai sk a jag ju så klart inte ha svarta tights till....men jag bjuder tyvärr inte på mina vita o inte alls smickrande ben.....

Klänning nummer två har från början kostat 199 kr
nedsatt till 129 kr
och jag fick den för halva reapriset.....alltså 64.50 kr

image245



Vilken gillar ni mest????

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Sött!

Postat av: mary

Du är fin i båda, men shit, den översta vill jag ha! :)

2007-10-26 @ 01:30:26
URL: http://scarymary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback