Morgonpigg!

Eller det var väl kanske att ta i....men uppe och klädd och klar tidigt iaf! Har precis kommit hem efter att ha promenixat med M och G till förskolan/skolan... Jag är faktist väldigt glad att jag har dem...och hela deras familj...de ger mig så mycke glädje!

Idag är en glad dag...jag känner mig på ett bra humör trots snor i hela huvudet=)

Nu har planeringen inför resan dragit igång lite mer på allvar...vi pratar vaccinationer...visum...tåg till arlanda...mm mmm.....nu känns det lite mer på allvar...att det faktist inte alls är långt kvar....37 dagar!!!!!!! Ska blir sååå underbart....men jag kommer att sakna min gos väldans mycket.....men däremot kan jag o E ta igen all tid vi har förlorat de senaste åren...tihi....ja vi kommer hur som få det helt underbart...jag e sååå lycklig att jag ska få resa med världens bästa kompisss ännu en gång!!!=)image206
Bild lånad av Pontus....

Ha en underbar dag alla goa!!!!

kraaam!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vart ska du resa?? Haha, ser lite varmare ut än vad det lär vara på min lilla tripp:P

Postat av: Kompisss

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag längtar!!!! Står inte ut här känns som att jag kan åka nu på stuts! Vi kommer att få det så roligt! Jag är lite avundsjuk på oss faktiskt:) Ha en bra dag så hörs vi i kväll, ringer om sprutorna i kväll om hur vi ska göra.... Puss&kram!

2007-10-04 @ 11:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback