Rosa bandet

En gala som verkligen berörde mig..
Tårarna rann ner för kinderna när pappan till Ella pratade om saknaden efter sin fru
En fruktansvärd sjukdom...men jag känner ändå hopp när de sa att cancerfondens mål till 2015 är att 90% av kvinnorna som drabbas av bröstcancer ska kunna botas.
Kunskapen finns, det är bara pengarna som saknas!
Så vad väntar vi på? Jag tycker att alla som har möjligheten skulle dra sitt strå till stackan och bidra med iaf något.

Jag har  iaf lagt ett litet litet bidrag av alla de miljoner som skänktes i kväll..
100 kr plus mitt rosa band
Älsklingen ringde på bilen flera gånger...
När jag får jobb ska jag betala in pengar till forskningen varje månad....


hahhaa programmet avslutades iaf med ett gott skratt...Hasse Aro gående i högklackade pumps och kalsonger!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marcia

ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback