Snyggt från Lindex



Söt klänning 199 kronor tillsammans med lila leggings för 59 kr...billig och perfekt lina utstyrsel...söt!



När  man går ut kanman dra på sig denna jacka för 249 kronor tillsammans med dessa snygga handskar för 299 kronor.

Det enda jag äger av dessa söta plagg är tyvärr bara jackan.....men jag har ett par lila strumpbyxor..men dock inte fårn Lindex...

En annan utstyrsel jag gärna skulle vilja ha från Lindex är:
249 kronor


Handskar med kortare skaft än de förra...199 kronor...

image199

Och till sist denna undebara väska som jag mer än gärna skulle vilja ha hängande på min axel...299 kronor.

Lindex utbud är trots allt inte fyskam...de har en hel del godbitar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback