Thailand!

image226



snart är vi där igen....=)
O jag msåse nog erkänna att jag börjar få lite resfeber...redan=)
Har hållit på och krånglat o grejjat med visum...men nu har vi bestämt att vi struntar i att fixa de innan...och istälelt åker vi över till Malaysia en sväng och därmed får visumet förlängt när vi åker tillbaka in i Thailand igen. Skönt nu behöver jag inte tänka mer på det!=)

Idag är det vacciantion som står på schemat också....drop in ikväll....vet inte än vad jag ska vaccinera mig emot..krångel där med...havrix..twinrix...?? ja det återstår att se.

Jag vet iaf en sak..o det är att det ska bli otroligt skönt med en massa sol......ooohhh va jag längtar!!!







Kommentarer
Postat av: alexandra

yeaaah vill me åka utomlands jue :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback