Thailandslängtan!!

Ja gu va jag längtar nu!!!!
Så tur att det inte är så jättelång tid kvar...
Jag funderar på vad och hur mycket jag ska ha med mig...
Om det är något som måste fixas innan...
på allt jag ska shoppa där
hur solbrända o fina vi kommer att bli
ja man kan nog säga att jag har fått resfeber.....o värre lär det bli ju närmare det kommer...

jag ska iaf ha finare kläder med än vad jag hade förra gången....
o v ihar bestämt att hela resan ska vara lite lyxigare...inga otäta kackerlacksbungalower den här gången inte....

image242

Detta vill vi slippa denna resa....
Jag håller på o tätar glipan runt hela dörren med tidningspapper....
Fy vi hade ångest för att gå o lägga oss den kvällen....

Hoppas ni får en bra dag!!!!

Själv ska  jag ner på stan för att köpa present till Malins lilla nykläckta dotter som kom till världen igår.....
Stort grattis till er!!!!

Kraaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback