Tillbakablick

OOOjjj va tiden går fort.....nu menar jag främst dagarna o veckorna...shit jag hänger inte med.
Lite drygt två veckor kvar sen åker vi. Innan dess ska:
 en hemtenta göras klar och skickas in...
mera sprutor tas..
en kamera ska inhandlas...
bikiniunderdel måste hittas...
besök ikväll o imorn av barndomsvännen och
besök i Uppsala i helgen...
jo jag känner mig lite smått stressad....
Men samtidigt e det ju skoj när det händer saker...och dessutom är allt som händer bara jätteskoj (bortsett från hemtentan som inte alls är ett dugg skoj med tanke på att den påbörjades för två år sedan...) och det är den som gör att jag känner på så stressad o så....men ändå gör jag inget med den....o det e ju bara jättedumt...för ju fortare jag e klar med skiten ju fortare går det ju tills jag slipper känna mig stressad över att jag har den hängandes över mig....=)

Men en tillbaka blick var det som var tanken med detta inlägg....
Fredagkvällen tillbringades hos killens kusiner....systern som bott i australien var hemma på besök så alla ville träffa henne...trevligt o mysigt. O efterrätten som jag tog på mig att göra blev succe....så det var ju skönt=)
I lördags åkte jag hem till Köping....har packat min väska eftersom jag inte kommer hem nåt mer förrän dagen innan förmodligen....så jag har provat mig fram till vilka plagg som får äran att följa med...men det var itne lätt vill jag lova=) i söndags åkte jag till Arboga o hälsade på Malins lilla familj som utökats med en till liten familjemedlem...lilla Milla....såå söt!


trötta jag med gullungarna Iza och Milla...


Lika dana kläningarna till systrarna från mig


Och en body och en liten t-shirt till Milla...

Nehe om jag skulle ta o göra nån nytta då kanske........

Hoppas ni får en bra dag.....
Jag ser fram e mot kvällen jag...hoppas jag ser till att göra lite nytta innan det så jag inte kännermig så stressad då....

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback