Kärlek & rosor!

image155

Så här fint på bordet önskar man ju att det var varje dag=)
Var ner en sväng på stan på förmiddagen o köpte löparen o rosor till min kärlek...har delat mitt liv med han i 3 måndader idag....o det har vart de bästa månderna någonsin o då förtjänar han de allra finaste röda rosorna.....så jag gjorde iordning bucketen i den enda vasen vi har....
o en liten stund senare kommer han hem med  röda rosor till mig.....oohhh....blev såååå glad=)hihi
men vi hade inga fler vasar!!!! så fick gå till hans föräldrar o låna en av dem...heheh...tur att de bor galet nära=)

När jag inte är fattig student längre ska jag..elelr vill iaf...ha färska snittblommor på bordet till varje helg...så fint...man blr glad varje gång man går förbi o ser dem!!!!!!

Tack älskade för att du är du och är helt underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Vad söta ni är mot varann :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback