Morgonrutin

Ja jag har skaffat mig en mysig morgonrutin här i mitt nya hem....sitter och läser mina favorit bloggar vid köksbordet samtidigt som jag äter frukost....nu är mackorna slut och jag siter istället här med min varma kopp grönt te. denna behövs för att värma upp min nedkylda kropp.....jag gillar inte hösten...det e redan för kallt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o fryser om tårna gör jag...typiskt mig osm glömde tofflorna som jag skulle hämta hos mamma o pappa.

Helgen har tillbringats hemma i Köping. Syster kom hem från Norge där hon vart i 3 månader....skoooj att se henne igen! och pappsen fyllde år så det blev kalas!=)
På vägen dit åkte vi till Vingåker factory outlet för att se om de hade nå skoj. och tro det eller ej men jag köpte ingenting medans killen köpte två tröjor och en jacka. men eftersom han hittade en bättra jacka på Skinngubben i Köping så åkte vi tillbaka till Vingåker igår på vägen hem och lämnade tillbaka den.
Dock hittade jag saker på "Fabriksbutiken" som ligger bredvid och säljer saker från bla BodaNova, Höganäs, Rörstrand, Iitala (fel stavning sälkert) mfl..... jag vill ha dessa fina koppar från Höanäs som såldes till kanonpris....menjag fick beslutsångest så det blev inget av det:(
image139Fast de jag ville köpa var i färgen Aqua, eller vad jag skulle kalla det turkos....
Det är iof en sån jag dricker mit te ur nu...men dessa är gröna......

Nej nu harjg skolarbete som msåte göraws...fy och blä!

Hoppas att ni får en bra vecka!!!

kram kram!

Kommentarer
Postat av: Kelly

haha, det är fördelen med att bo själv (singel) att man kan ha hur tjejigt man vill hemma :-) kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback