Dagens!

image503

Idag klädde jag mig så här för att ha ett seminarium och en föreläsning i skolan. Jaha men nu sitter jag redan här hemma igen. klassen satt så fint o väntade i klassrummet...men det dök inte upp någon lärare. Någon gick och frågade och det hade blivit nån miss...jaha så så bra gick det första examinationsseminariumet. Så dåligt! k och jag orkade inte vänta 2 timmar till föreläsningen så vi gick till biblioteket o jag lånade lite bra ha böcker till vfu:n o sen gick vi hem igen. Så kan det gå! Så nu har jag ju alla förutsättningar för att läsa ifatt lite av det jag ligger efter med....trist...men det måste ju göras...och jag vill verkligen inte göra något i helgen...då ska jag ha semester!!!

ha en bra dag!!!

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback