Kalas 2!

image491

Idag har det ätits en MASSA gott igen! SMörgåstårta, prinsesstårta, kakor o godis..................
Mamma, pappa o lilla mormor har vart här o grattat min gos.....ännu en mysig o trevlig dag!!!!!!! ( och ännu en gång var syster min saknad.....nu får du allt ta o komma hem!!!!!!!!)
Lite kort från dagen:

....................

Kommer tydligen inte nu...för blogg.se vill inte att jag ska lägga upp några nu verkar det som......
och jag har itne tid att krångla för imorn börjar min Vfu....i V-ås...vilket alltså innebär pendling i 3 timmar per dag i 5 veckor framöver...inte så kul...men kul med vfu bortsett från bussåkandet. Ska bli mys att få jobba med härliga(förhoppningsvis...hihi) barn ett tag igen....
Synd att det är helt galet mycket att göra vid sidan om också....lite av ett mysterium hur jag ska hinna OCH orka det...men allt brukar lösa sig till slut ju...så det gör nog även detta=)

Vill ha vår nu!!!!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback