Lite mer kort från igår...

Igår gick det inge vidare att uppdatera bloggen så jag skriver lite kort nu igen istället.
Första dagen avklarad på Vfu:n...trött och stressad i själen....hur i hela världen ska jag hina med allt jag msåte hinnamed samtidigt som ajg sak pendla 3 timmar varje dag o vara på förskolan i 7 timmar...knas blev det med allt...ledig en dag i veckan iaf.....får väl läsa som en tok så antar jag.....usch gillar itne den här kursen alls...upplägget är helt åt skogen...tror bestämt att de vill att vi sak gå in i väggen redan nu.....bläblä....ne slutklagat för idag. jag är iaf himla göad över att det inte är höst o att det skulle var kolmörkt när jag gick till bussen o så...nu är kl 7 i de tär fortfarande ljust...underbart!!!!!!

Lite mer kort från igår kommer här:
image492
Tre generationer Morberg



image496

Invigde min klänning från Thailand tillsammans med prickiga gamla strumpbyxor (och de döda rosorna fick äran att vara med på korten också=))


Nu vill jag ha klarat av denna termin och ha sommar!!!!!!!

Nu lite mat sen läsa min obligatoriska dagliga 30 sidor...............................

Kram!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Vilka fina bilder. ^^

Postat av: Marion Eleonora

Strumpisarna var galet söta. Varifrån kommer de? Btw, syns vi i helgen?

2008-04-14 @ 21:40:56
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com
Postat av: Söstra

Väldigt vad fin du är!
Kommer hem imorgon, vore kul att hinna med en tur till Uppsala..?

PUSS

2008-04-17 @ 16:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback