Mer kryssningsbilder.

image480




Fina och i ordninggjorda för god mat på restaurang, slutade första kvällen med hamburgare på fast food 25 h, och på söndagkvällen hamnade vi där då med, men denna gång med pizzabit  för B och kycklingsallad för mig. hahahah!!! kändes lite fånigt.....MEN...det billigaste som annars gick att äta kostade ca 200 kr per person...det gick inte för sig...=) Men vi hade minst lika skoj o trevligt för det...trots att vi kände oss som vi hade först tillbaka i tiden till 70 talet eller något..allt var orange och gult....OCH fult!=)
Summasumarum....jag hade en jätterevlig o mysig helg med min B!!!!! Snart bär det av från landet igen.....och ooohhhh vad jag gillar det!!!!!!!

Ikväll blir det ännu mer snabbmat.....kebab på Ken´s....mmuuummmmsss!=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Finfin klänning!

Postat av: Malin

Varför berättar du inget för mig, visste varken om Tallinn eller annan nämnd resa?! Jag måste ju ha daglig uppdatering;)

2008-04-08 @ 17:21:13
Postat av: Erika

Oh, vad mysigt! Lite nostalgi för mig med dina bilder. Jag och Ola åkte också på en sån kryssning till Tallin. Härligt att ni haft det bra!!! Kram

2008-04-08 @ 19:32:49
URL: http://erikao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback