Underbara vår!

ÅÅhhh vad jag älskar sol o vår! Helt underbart!
Idag är jag ledig från min Vfu och sitter i stället hemma och försöker läsa ikapp all litteratur som jag ligger efter med....det är ett hårt uppdrag...men jag kämpar på. Har suttit ute på "balkongen" på förmiddagen...men nu är solen inte kvar där längre så tänkte packa med mig en filt o lite gott o ta mig ut o sätta mig på nån gräsmatta någostanns=)
Inge  skoj alls att läsa...men det känns lättare när jag iaf kan kombinera det med att njuta av solen...

I tisdags när jag kom tillbaka hem hit till min älsakde sambo så låg det ett paket på sängen...han är väl för go min älskling! Förra veckan när vi var på Gränby så hittade jag en jättesöt klänning på Gina som jag så klart ville ha...men ne inga pengar o köpförbud så fick jag gå därifrån utan min söta klänning. Men sambon la den på minnet o när jag var borta gav han sig ut på jakt efter denna....men den är slut i hela Uppsala...så det blev ett presentkort istället....blev såååååå glad. Imron ska jag ta en titt på stan i våsterås efter den....men om den är sllut där med så kan jag garantera att jag hittat nåt annat fint=) Längtar! Hoppas det är fint väder imorn med!!!!

Ne nu ska jag få i mig nåt som mättar sen är det dags att läsa igen...

Hoppas ni har det underbart i det fina vädret!!

kramar!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, du lyckades få en lösning till att shoppa denna månad ändå....

2008-04-24 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback