Yesterday!

image452



Japp igår skulle Pm:et in...vilket betydde galet mycket panik för fröken "inte-bra på-att -planera-eller- iaf-inte-på att-följa-mina-planer-Lina. Helt panikslagen o tokstressad fick jag helt plötsligt för mig att klippa av lluggen. fort gick det o schoooppp så var det gjort. Fasiken! Varför gjorde jag det??? Jag ångrade mig lika fort som det tog att få bort den. Jag vill ha tillbaka mitt gamla hår!!!!
Jaja men gjort e gjort o det är väl bara att acceptera.........=(
Favoritkjolen bars igår för att ajg iaf skulle känna mig lite glad......vettesjutton om det hjälpte dock.
Känner mig lite ledsen över min lugg idag med så kjolen är med o hjälper mig idag med...hahah!!!
Nej nu ska jag mumsa frukost den till aulan på föreläsning....

Underbara vår kan det vara så att du är på väg hit ...för att stanna??????

Kram på er o ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Haha, har en vän som ofta klipper av sig luggen och varje gång ångrar sig :P jag skulle aldrig våga klippa i min, litar inte på mig själv, haha

Postat av: Marion Eleonora

Jag tyckte du lyckades skitbra med luggen. Fantastiskt fint jue :)

2008-04-02 @ 17:58:48
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback