Tillbaka!

Nu är vi tillbaka hemma i Uppsala igen efter en sommar hemma i Köping plus en underbar vecka på Lefkas.
kan inte riktigt fatta hur fort sommaren gick. Herregud! o som det ser ut nu så verkar ju hösten vara på g.
Saknar redan värmen o allt annat underbart på Lefkas.....men samtidigt är det mysigt att vara hemma också. En massa fix o don står på listan. Just nu är det kaos här hemma....alla kläder o allt som vi haft med oss hemma i Köping är utspritt över hela lägenheten..samtidgt som jag fick för mig att börja möblera om....så ja kaos...o när det är kaos tröttnar jag...så jag tog paus o sitter här istället...haha!!! Men det blir nog bra tillslut=)

Nu sak jag kolla på kort från resan.....bjuder nog på nägra här sen ska ni se!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback