--2 dec--



Tillslut så skickades Pm:et in igår...med hela 8 minuter tillgodo=)
Idag känns det himla skönt att det är över!
Men idag börjar ny kurs och bara att ta tag i med nya(?) krafter!
Introduktion idag och vi blev indelade i nya arbetslag...
men det kommer att bli helt kanon tror jag!
Jag börjar nya kursen lite seggt och tänker inte göra något som har med skolan att göra idag.
Istället ska jag ta tag i disk som jag ignorerat..
och sen ska jag baka!
Älskar att baka!
                                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback