Fettisdagen!

o självklart ska Lina passa på att mumsa i sig en semla då!!!
Ska ner på stan (efter att jag läst kapitel 3 ur kurslitteraturen...pust va tråkig bok!) Tänkte att jag skulle köpa med mig två semlor på vägen hem då....men nu har jag kommit på att eftersom varken jag eller sambon gillar madelmassa så ska jag nog ta o göra några egna med vaniljkräm i istället....så mycket mumsigare! Längtar tills jag får smaska i mig dem!
Jag måste ännu en gång ge mig själv beröm för att jag är så duktig att träna.=)..Igår var vi på Core...förra passet vi var på var jättebra o gav en sjuhelsikes träningsverk..men igår var det inte alls lika bra..det går vi inte på igen!

Dagens to do:
  • Läsa kapitel tre
  • Börja läsa en annan artikel
  • Ner på stan o skicka tillbaka HM paket + andra ärenden
  • Tillverka semlor
  • Ta hand om den nytvättade tvätten
Så mycket mer än det hinner jag nog inte med.....
( och tydligen inte allt det heller...men det är en dag imorn också..)

Hoppas ni har en bra dag!!!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback