Kalas igen!

Ännu en gång har jag bjudits på finfin gratulationssång....blir lika glad varje gång=)
Denna gången var det B´s syster med familj som kom. Roligt att träffa dem! Gu så fort barnen växer.
Men härligt med lite dos av barn igen...på tok för länge sedan.
image356
Måns hjälper mig att öppna paket.


Morbror B och Måns busar

Gullungar!


Fina killar!


Nästan så vi ser ut som en liten familj....tihi=)

Svärföräldrarna mina kunde ju inte komma igår pga sjukdom så de skickade med paketen med M idag....=)
Fick en radio till köket som sitter under skåpen nu....perfekt!
och ett fint och roligt halsband från Thomas Sabo www.thomassabo.com
Blev jätteglad!
Från M och familj fick jag finfina produkter från Artistry....gissa färgen på dem!?!?!!??!=)

Nu är jag trött på smörgåstårta ochgräddårta! men tror ni att det är slut på det??? nope!!!

Nu ska det sovas!!!

kram go natt!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Du måste visa Thomas Sabo-smycket här i bloggen sen. Gillar hans halsband skarpt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback