Klantarsel!

Japp det är verkigen vad jag är. och allt har jag lite otur ibland också...
För ca två veckor sedan fick jag en bula i huvudet efter att vi skulle flytta på vår supertunga bokhylla. jag satt på knä och drog allt vad jag hade och vi lyckades rubba den...så att mitt stentroll på översta hyllan ramlade ner i huvudet på mig.AJ!
Igår var det dags i gen. Jäktade runt och fixade o stressade innan vi skulle få främmande. Var i klädkammaren och tog fram ett par kuddar som mjag så fint skulle gå o lägga på soffan....men pang..kom aldrig till vardagsrummet...(eller jo men lite senare och lite skadad) PÅ vägen dit stod en STOR blomkruka (som jag hade ställt där så klart) den såg inte jag för jag höll i kuddarna....så jag verkligen ramlade rakt över den...slog i båda smalbenen på kanten...fick ett skrubbsår och ett stor bula.....nu har jag skiiiitont! jaja så kan det gå när man heter Lina. Otur eller klumpig..????

Kommentarer
Postat av: mary

PS I love you trodde jag var en film som vi skulle älska. Vilken besvikelse! Se den inte, åtminstone inte på bio. Den ligger LÅNGT under Holiday och Notebook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback