Onsdagens "att göra"

Idag är det inget schemalagt i skolan så det betyder att få så mycket som möjligt gjort hemma...
Det börjar kännas lite stressigt inför helgen....men det brukar ju altlid bli bra i slutänden...

Idag ska det:
Bakas bullar
Tvätta
Sy överkast
Ut och äta med Gos
Måla list i köket (om vi hinner)
Läsa lite lagom mycket kurslitteratur ( tom mer än planerat...lika bra att passa på när man har energin uppe)

Underbart väder. När himlen är så här blå o solen lyser så här mycket då vill jag bara ta av mig min fula vinterjacka och på med vårjackan. Jag vill ha vår nu! Synd bara att det är minusgrader....men det går fort....!=)

Vet ni det är så konstigt....det sägs att jag handlar en del kläder...rätt ofta...och det kan jag väl hålla med om kanske....men vart är alla bra kläder när man som bäst behöver dem? Som igår morse när jag skulle till skolan...jag hittade verkligen ingenting att sätta på mig....då vill jag inget hellre än att gå ner på stan o köpa något nytt fint......som är fin några gånger sen är väl inte det heller fint längre.....varför är det så????? Jag har hört att hög konsumtion inte är nå bra.....hmm....jag är med andra ord dålig.......

Ha en bra dag nu!!!! Njut av solen!!!!

Kramar!

Uppdatering:

Ja eftersom jag läste mer än planerat så hanns ju inte allt med....men det e lugnt...det är ju en dag imorn också....och då är jag också ledig=) underbart! hoppas på sol då med!
Snart kommer gos o vi ska ne rpå stan o kika lite sen äta...mmuuumms!!!
NU hämta tvätten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback