Tema: Rosa

Det går väl inte att ljuga om att jag gillar rosa....eller gillar...jag är kär i rosa snarare! Mina favoritfärger är rosa, vitt, svart och grått! Gissa vad mitt hem mest består av för färger?
Badrummet är framförallt rosa och vitt...med inslag av svart och grått! Temat där är blommor!

Den underbart fina draperiet fick jag av min underbara gos igår.

Sovrummet är vitt och grått.

Finfina orkideén fick jag av mor o far

Fina handen fick jag av älsklingen igår...tanken var att den skulle vara vit men de var slut.....

Vardagsrummet är svart, vitt och mörkbrunt

Fina familjen i vardagsrummet
Fick en jättefin matta av kära mormor igår. Älskar den!

Köket svart och vitt med inslag av rött


Jaja men så till temat. Min födelsedag var ROSA! Jag hade själv bestämt att temat skulle vara rosa, men bara i mina tankar hade jag bestömt det. Jag hade köpt enbart rosa godisar som jag hade i svarta skålar.
rosa ballonger (som jag iof glömde att sätta upp)
Rosa blommor
Rosa ljuslyktor

Rosa tårta med rosa ljus

Rosa gardering på cheesecaken

Rosa grädde och "strössel" på muffinsarna...

och jag hade rosa på mig.........

OCH
när underbara familjen kommer så har de med sig rosa påsar fyllda med rosa paket.

Jag tror att de känner mig.....(iof inte så konstigt med tanke på att mor min snokar omkring här inne=))
Jag var i mitt rosaparadis! Härligt! Lycka!

Tack för en underbar dag!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Sicket bra tema du valde att ha på din fest! :)
Fina bilder på fin lägenhet dessutom.

Postat av: ???

Aj aj aj jag såg en göööööööööön assiett.

2008-02-17 @ 16:06:02
Postat av: Lina

Tack Marion!
Ja jag vet...en grön...vi hade redan använt "favoriterna" till efterrrätten och vi har bara 4 av de där vita=)

2008-02-17 @ 17:07:50
Postat av: Marion Eleonora

Glömde säga en sak. Man ser att du har börjat träna :)

2008-02-17 @ 20:49:31
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback