Lite klänningar från Thailand och lite annat



haha...kom just på att jag nog redan visat dessa klänningar men att de då hamnade på sniskan....jaja men här har ni de igen på rätt ledd.....det var 4 av de ca 30 klänningar som jag kom hem med. Jag har lovat  fler bilder på det nya..och det står jag fast vid..de kommer=)
Men nu ägnas dagarna åt att få ordning i mitt nya hem.

Här om dagen var vi till Ikea och köpte oss julklappar och inflyttningspresenter för pengar och presentkort som vi fått av underbara mamma o pappa och mormor.
Vårt sovrum blev en vit byrå rikare...som redan är proppad med kläder. och i vardagsrummet blev ett nytt svart skrivbord placerat. Det har även inhandlats ett skoställ till hallen. Jag har även fått mig ett "sminkbord" med spegel o allt.....vilken dröm!=)
Jag längtar så tills vi får nya tapeter!!!!

Nu sova!

go natt kramar!!!

Kommentarer
Postat av: mary

Hej, kan inte ni ta bilder och lägga upp på lägenheten sen när allt är klart så jag får se?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback